Saturday, January 1, 2011

UPDATE Hijaucantik Giveaway2.

Round 2

Salam tahun 2011 kepada semua perserta Hijaucantik Giveaway dan juga follower bloghijau dan blogoren (tak sedap pula bunyinya, hahaaa).

Ok-ok, see the title? merujuk Update hijaucantik giveaway yang lalu, diminta 20 peserta pertama untuk memberikan alamat surat menyurat untuk penghantaran 20 kad istimewa hasil tangan aku yang agak-agak kayu ni, tapiii bila dah siap 20 keping, huiii meletop oh.

Sila rujuk sidebar orencantik ini, bagi nama yang telah dihitamkan, aku telah menerima alamat kalian dengan senyuman melebar. Anda memang super. Terima kasih =)

Perkara selanjutnya, sila check nama kalian yang menyertai HCGA beserta linknya sekali.

Jika tiada aral melintang, aku akan umumkan pemenang bertuah pada bila-bila masa aku suka. Wiii. Oh aku akan sediakan 15 jenis hadiah disebabkan sambutan yang menggalakkan. Suka?

Cabutan akan dibuat mengikut listed by listed, heheee. Jangan marah ye sayang?

~)@ Hujung minggu yang tenang-tenang.

7 comments:

AziE-rAh said...

Harap2 ada rezeki dpt hadiah di thn baru nie... Hehehhehe....

Lelord said...

sape la yg bertuah tu

elleyayah . said...

harap2 bertuah

HCGA 4TH listed

yangbaik said...

salam,
dah terlebey 9 la plak...
selamat berjaya kepada semua calon yang bertanding... dari 2nd listed in 29... hehehe

bunga_ros said...

Salam CikOni.. Aunty R nak mintak email add bleh.. Hehe.. ^_^

ch@ said...

azie & elle:
aminnn.

kakLela:
akak la kottt.

yangbaik:
hahaaa. semuanya bertuah kat sini.

ros:
boleh2.

CIK FAFA said...

wahhh, besh2! congratz t0 sume yg dapat..heeee.. ^_^