Sunday, July 3, 2011

Pemenang Hijaucantik 2nd Giveaway.

Assalamualaikum semua.

Mari kita sama-sama melihat siapa yang kenaaa... sangat susah nak soh beday girl ni bergambar dengan undian.

13. Fieda = Rafidah binti Mohd Salleh.

15. Cik Rose Cute = Che Rosliza binti Che Mat.

 28. AkmalFaizal = Akmarwati binti Ab Rashid

45. Ieda = Zarida binti Abu Bajar.

3. Cute Mum = Nurul Uyun binti Mazlan.

Dan pemenang penyertaan paling awal ialah : Eima = Noor Izmaliza binti Md Isa

Kepada semua penama-penama di atas, boleh la memberikan alamat surat-menyurat (untuk mengelak kesulitan) di email: nsahida@gmail.com dengan menyatakan Pemenang HC2ndGA sebagai tajuk dalam tempoh sehingga hari Rabu, 6hb Julai 2011

Gagal berbuat demikian, cabutan baru akan dibuat.

Kerjasama anda amat dihargai. Terima kasih. Ceh! dah macam pengumuman apa pulak.

Kertas mengundi.

Kepada mereka yang tidak menang, diharapkan usahla berkecil hati, aku sungguh menghargai persahabatan ini walaupun di alam maya. Mana tahu ada rezeki lebih akan datang, aku akan buat lagi. Tataaa.

13 comments:

fieda said...

ala comeyyy...mekasih la cabutkan nama cik fieda ye...cayang dia sikit...muaahhhh.....

saya sent detail...
fieda.rafli@yahoo.com

wida said...

TAHNIAH PD PEMENANG:)

Salina@IbuAqil said...

Tahniah kpd pemenang!!!! X kecik ati cha.. Nnt bt lg GA ye.. Insya'allah akak join lg.. ;)

Cik Rose Cute said...

sorry lambat hantar details huhuhu

Zie said...

Tahniah pada yang menanag

gewecun said...

tahniah kepada pemenang:-)

SyUhAdA said...

thniah kpd yg menang..

jom join GA syu...

http://syu90contest.blogspot.com/2011/07/syu90s-1st-giveaway.html

@e_da said...

oni nape tak cabut nama unty.. ehhehe tahniah semua

AkmaFaizal said...

Alhamdulillah...terima kasih pilih nombor bertuah CiKema. muah3... sori lambat bagi detail...baru je sent tadi...

Tahniah pada semua pemenang juga...

ieda said...

thanx dik .. sori akak baru tahu huhuhu
nanti akak emailkan ya .. sori sgt2 ..:)

EiJa ZaQuaN said...

knape oni x cabut no. aunty..hehhee..anyway..tahniah kpd semua pemenang bertuah.. :))

Cik Rose Cute said...

jom join contest ni..

jangan lupa letak cik rose cute sebagai reffarel okey..

http://www.tetikusrusak.net

eima said...

kes cam aku yg tak prasan entry ni ... masih layak dpt kan ... huhu mana ek aku pegi pd minggu 3 julai tu ...

hehe aku MC fahim kena tonsil... sorry ch@