Saturday, March 17, 2012

Card for ibu Aqil.

Huweee. Oleh kerana kadnya pun sudah sampai direct ke tangan penerima, wajarlah aku publish hasil seni yang tidak seberapa buat teman istimewa yang jauh dimata tapi sentiasa di hati.

Actually dah siap letak alamat dan isi borang pos laju pun, malangnya asyik tidak sempat untuk ke pejabat pos. Muahahaaa. Ok layan. 

 Material: Recycle kotak Big Apple. Hihiii. 

Very the comot. Oh, memang sengaja dicomotkan. Ala-ala filem lama la kot. Pengikatnya pun guna kertas pembalut hadiah kitar semula juga. Muahahaaa.

 Just for ibu Aqil, harap dia suka. Aku cuba membuat aneka bentuk quilling selain bunga. Hihiii, jadi tak? okla tu beginner.

Kelam pulak gambar ni. Hahaaa, aku kena belajar cemana nak ambil or edit gambar dengan tangan tidak menggigil. Pakinson betul. 

Ada lolipop, ada bintang yang tidak berapa nak jadi. Hahaaa. Jadi bahan eksperimen kad untuk ibu Aqil ni. Bolehla tu nak melembutkan tangan kembali suka seni.

Untuk teman tersayang. Saya suka art, saya suka kamu. Hihiii.

5 comments:

from heart nisah idham~ said...

untuk akak xde ke? muahahaha

Cho Zila said...

ok sesangatler tu.. bagi akak yang langsung tidak berbakatni itu dah sesangat cantik...

ch@ said...

kak nisah:
beday akak bila?

cho zila:
tehehee, cobaan semata-mata ni kak. jemput dtg blog hijau ek. my main blog.

from heart nisah idham~ said...

cha@: besday akak lambat lagi la dear.. bulan 5 nanti :)

Masya said...

sangat²lah kreatifff... serius dah lame tak buat macam ni.. nampaknya kene belajatr buat blk.. sebba amir pun ade minat mcm ni.. biaser budak2kan.. kejap jer.. angin berubah²...