Wednesday, April 11, 2012

Quilling birthday card.

Hiii, kali ini sudah agak gila dengan quilling. Harus meningkatkan prestasi lagi. Budak baru belajar memang macam ni, habis dicuba.

Kad ulangtahun untuk: kak Ieyna [mamaArif Haidar dan Hakeem]
Macam biasa ulangtahun jatuh pada bulan Mac.


Tak boleh fokus dekat-dekat sebab tak kemas. Potong kertas guna pisau dan pembaris sahaja. Tapi lepas siap batch pisau pembaris ni, aku potong guna shredder kat opis. Hahahaa. Puas hati aku. Batch shredder belum mula lagi. Hihiii!

Matang sikitla, walaupun bunga dengan pasu je kan. Beginnerla. Hope tuan punya badan suka. Hihiii!

2 comments:

from heart nisah idham~ said...

ch@, geram & jelus akak tgk sume hasil2 cha.. cantik2 la.. nape la akak xde bakat mcm ni ye... cha jd chekgu akak bole? (^_^)

ch@ said...

kak nisah:
cikgu? hahaaa. buat je gaya apapun, gerenti jadi. seni tu tidak kira yg jadi aja.