Sunday, April 22, 2012

Special for Lia.

Ingat sahabat pena aku? Kamalia Talaha? sini ada ceritanya. Sekarang, kita dah jadi sahabat facebook. Duniakan sudah tanpa sempadan :) 

Birthday card for her. Simple. Just an ice-cream for birthday symbols. Tidaklah asyik mahu melukis gambar kek semata-mata. Hahaaa.

Aku kena improve part hand-writing. Failed. Cakar ayam.

Auni paling suka. 'Sklem umi, sklem [aiskrim umi, aiskrim!] siap bunyi slurp-slurp lagi.
Terasa cute pula, macam budak-budak punya kad.

Kad seterusnya ialah, pertama kali buat kad ucapan perkahwinan. Ada ke ek? disebabkan aku ni, macam musatahil je hendak terbang ke Sarawak menghadiri perkahwinannya, maka aku terbangkanlah kad ucapan sahaja. So far, kad ni telah sampai pada Lia, she like it walaupun tersangatlah simplenya. Hahaaa.

 Muka depan, nak buat love yang sangat besar seketul, tapiii macam tak jadi-jadi je. Sudahnya.

 Isi dalam, tulisan tangan je, malas dah mahu berqulling. Miahahaaa.

Two special card for special person :)

Ada siapa-siapa mahu tempah? hahaaa, tapiii aku masih belajar lagi ni.

3 comments:

dilazfamily said...

cantik.Nanti boleh beri Dilaz satu.hehehehe

Cik FaRiZaM said...

cantik nye...paper quirellll apa ntah ejaan dia :)

salam singgan n follow sini
dr
http://afasz.blogspot.com

ch@ said...

dila:
hehe. boleh-boleh.

cik farizam:
QUILLING.