Sunday, August 5, 2012

Bookmark untuk cikZila.

Tidaklah susah mana pun hendak membuatnya. Sambil menantikan kehadiran Slotted Quilling Paper Tool yang telah diorder daripada kakLin, sempat juga aku siapkan dua keping penanda buku untuk cikZila, sibuk sangat mahu penanda buku.

Simple je.


Tema bunga, adalah sangat sesuai dengan peribadi dirinya, lemah lembut, sopan santun, penyayang, pendengar setia, sahabat sejati dan sentiasa manis. Tali penanda buku tu pun aku tibai guna kertas shredder je. Hahaa. Pemalas.


Zila suka merah jambu dan ungu. Pandai-pandai sendiri aku hendak adun dua warna yang lebih ke arah kewanitaan ini. Batang pokok bunga, memang aku selalu gagal hendak buat, jadi bubuh je batang mancis yang telah diwarna warnikan ni. Asal jadi sudah.

Ahaaa, abjad nama Zila tu pun aku baru je terfikir untuk buat. Heheee. Bolehla.


Just for my special sweet and cute friend. Dua keping, dua versi satu tema yang sama. Bunga.

NotaOren: Agak-agak, dah boleh buka untuk order tak? hihiii.

No comments: