Saturday, May 24, 2014

Happy Teacher's Day Fridge Magnets.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. 

Aku tidak terfikir pun hendak buat untuk cikgu Auni, ada pula orang yang terfikirkannya, terima kasih kawan.

Permintaan: Lya Afrina, aktif di instagram untuk guru yang mengajar anaknya.
Saiz: 4cm x 9cm 
Tema: Bebas dan ikut suka hati, janji comel. Jadi, bila permintaan tergesa-gesa kebiasaannya aku hanya tumpu kepada yang seragam sahaja.



Next....!

Permintaan: kakEda emak kepada Danish, Deena dan Daniel.
Saiz: 4cm x 9cm
Tema: Mahukan bunga dan cupcake yang terang-terang dan bersinar, ihiks.


Next...!

Permintaan: kakJaja, aktif di blogger. Pernah menempah fridge magnet keluarga sebelum ini.
Saiz: 4cm x 9cm
Tema: Bebas dan ikut suka hati. Best sebab aku boleh pilih warna yang aku suka, muahaha.


Next...!

Permintaan: kakAdex Aieda, aktif di Instagram dan juga blogger.
Saiz: 4cm x 9cm
Tema: Bebas dan ikut suka hati. Senang sebab ikut template yang sudah sedia ada. Ini paling ekspress aku buat, ye ke? semuanya ekspress sebab hari guru jatuh pada 16hb Mei.


Next...!


Ini untuk Auni, orang buat aku pun sibuk sama hendak buat. Tema warna korporat tabika perpaduan. Sempoi saje. Akhir kata, Selamat Hari Guru 2014, jumpa lagi tahun hadapan. Siapa mau order awal-awal ye, jangan hendak genting baru hendak order, tehehehe.

 Main blog, Diari Umi [http://hijaucantik.blogspot.com]. Jumpa di sana ;)

No comments: