Tuesday, September 16, 2014

Kenangan.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Kali ini tiada permintaan mana-mana pihak, aku rela hati untuk buat quilling fridge magnet sebagai cenderahati sempena majlis perjumpaan semula rakan pelajar Sek. Men. Keb. Tun Habab, Kota Tinggi batch SPM 2001 pada Iftar Ramadhan yang lepas.

Quilling bertemakan warna lencana sekolah berikutan aku perlu struggle menyiapkannya sebelum cuti pulang ke kampung.

Penganjur majlis juga meminta aku membuatkan sekeping kad besar untuk ditandatangani sebagai kenangan. Juga, bertemakan warna lencana sekolah, hiii. Senang begitu.

Saiz fridge magnets kali ini agak luar biasa beza kerana, aku meminta suami printkan-printer aku habis ink, huhuu.

Ok lets layan butterfly quilling and terima kasih kawan-kawan sudi menerima fridge magnet yang tidak seberapa daripada aku :D




No comments: