Thursday, February 26, 2015

Quilling Birthday Card for bestfriend.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Hai jumpa lagi, Selamat Tahun baru 2015 (ma'ai sudah bulan February rupanya. Selamat Tahun Baru Cina juga diucapkan kepada semua peminat cabang seni kertas. Saya kembali memuat naik antara koleksi yang sudah pun diterima customer dengan selamatnya, in shaa Allah dan Alhamdulillah.

Permintaan: puan Izan Abdul Latif, kawan blogger saya, kawan Instagram saya dan kawan alamamaya saya. Kami tidak pernah berjumpa.

Tema: Sekeping quilling card sempena hariulangtahun kawan luar negaranya. Lain-lain, atas daya pemikiran saya sendiri hendak menokok tambah.




Muka depan quilling love dan cupcake, bahagian dalamnya pop-up cupcake. Saya hendak belajar buat yang bertingkat lebih tinggi, asyik gagal sahaja. Phew!

Terima kasih kakIzan.

 Main blog, Diari Umi [http://hijaucantik.blogspot.com]. Jumpa di sana ;)