Sunday, June 28, 2015

Fridge Magnets for Teachers Day 2015.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. 

Sepatutnya update masa bulan Mei yang lepas, tetapi biasalah masa sangat mencemburui, gittu.

Permintaan: Min, kawan bekas sekolah macam biasa. Aku sungguh berterima kasih dengan dia, sering tidak jemu-jemu meminta aku menghasilkan seni kertas yang langsung tidak pernah pun aku fikirkan. Min ialah pelanggan tetap yang sentiasa menyokong aku.

Tema: Sebuah buku dan sebatang pen, Menggunakan warna bebas, terpulang pada aku sendiri. Jenuh juga mikir macam mana hendak buat quilling book tambahan lagi, beliau mahukan tulisan tangan. Ini betul-betul handmade namanya.

Saiz 10cmx2cm: RM2/pcs.

Terima kasih Min, saranghae!

Dia menempah sekali bersama kad Anniversary. Update later, daaa...







No comments: